Small company logo:
   Previous in Thread
 
Advertising banner:
 
 Re: The Guide for best practices in Youth Information Work!Postmark
Home • General • Re: The Guide for best practices in Youth Information Work!
 
From:Wednesday, May 31, 2017 12:23 PM +0200
Subject:Re: The Guide for best practices in Youth Information Work! 
To:
Cc:
Hvala!

Izvanredno!
31052017_112700_0.png

¿Qué te parece la respuesta que has recibido de Eurodesk a tu pregunta?
Por favor, da tu opinión en esta corta encuesta de 5 preguntas:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Los socios nacionales Eurodesk forman parte de una estructura estable de apoyo al Programa ERASMUS+ de la Unión Europea
para proporcionar orientación e información de calidad relativa a Europa a los jóvenes y a las personas que trabajan con ellos:


La Red Eurodesk gestiona y actualiza la información del Portal Europeo de Juventud. Las consultas que llegan a través del Portal Europeo
de Juventud de la Comisión son contestadas por la Red Eurodesk:


Eurodesk national partners are formally established as a permanent support structure of the Erasmus+ n Programme of the European Union to provide high quality information and advice concerning Europe to young people and those who work with them.

The Eurodesk Network updates and manages the information content of the Commission’s European Youth Portal. Enquiries coming through the Commission’s Youth Portal are answered by the Eurodesk Network.